fosse1 Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Hei, jeg har ett problem, jeg tror det kan være jordingen, jeg har festet jordingen på den lange skruen reservedekket skal henge på (har så kort kabel) kan det være at det ikke er nok jording i den til å slå på en forsterker ? Jeg har sotte inn sikkert 20 annlegg i biler, så har gått igjennom alt.. så skjønner ikke åffer det ikke starter :S testet med 3 forsterkere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Kan godt væra dårlig jording. Du kan måle spenningen på forsterkeren. Det gjere det mykje lettare å finne ut kor feilen er. Eg rekner med at du ikkje har høgtalere tilkoblet når du tester om forsterkeren skrur seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520is Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Har ambefalt og feste jordingsledning der beltet er feste, snakket med de på bilradiospesialisten i tr.heim og de sa at det er der det er best jording og hente. lurt og pusse helt ned til mettalet i bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moni-bmw-power Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Beste jording er helt klart fra belte skruene.. Husk også å trekk vær sin kabel til vær forsterker (Av egen erfaring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå