Bergen_ Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Har fått tilbud om å kjøpe ein 1986 modell BMW, der turtellar og kjørecomputer er slutta å fungere, i tillegg til el. vinduer. Korleis er det å få fiksa dette? Kan det vere kontaktfeil, relè e.l, eller er det meir omfattande enn som så? Nokon som har erfaringar med dette?
JorgenAndre88 Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Elektriske feil er alltid et rent hælvette å ordne opp i. Iallefall hvis det ikke bare er snakk om ett svidd relè eller en sikring som er gåen. Hadde overledning i pølsa mellom panseret og motorrommet i min 525, brukte omtrent en halv dag på å feilsøke til jeg fant problemet. Men har du god tid og er flink med elektronikk så er det mulig, bare vanskelig =)
Lex-Talionis Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 tror det sitter batteri inne i instrument huset.. uten det så funker ikke turteller. Sjekk sikringer ang rutene, ellers så er det jo ikke fæle jobben å legge opp nye ledninger:)
Bergen_ Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 Elektronikk er ikkje det eg liker best nei.. =) Bilen står ganske langt avgarde, så eg må eventuelt bestemma meg for kjøp og så reise og sjå på den.
Lex-Talionis Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 tror ikke det er all verden med jobb for å få rutene og turteller til å virke.. Har du litt innsikt så er det ikke noe stress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå