Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Sitter å lurer på om jeg skal bygge om vifta på bilen til elektrisk vifte og fjerne den gamle.. Noen som har gjort dette? Og funker det bra?

Må vel kanskje bruke en termostatbryter og et reele eller ossen gjør man det for å koble opp termostaten så vifte begynner når motoren begynner å bli varm?

Mvh Vegard

Skrevet
hva er vitsen? Merker man noe særlig i tjent effekt da?

Tar mindre plass da. også sier de vel at den stjeler 10-15hk.. Skal også gi mindre forbruk og varm motor raskere. Men er jo ikke noe særlig vits sikkert.. Fikk egentlig bare lyst å gjøre det.

Skrevet

Populært å gjøre det i England og USA hvertfall, i tilleg til underdrive pulleys for å avlaste motoren.

Får bedre respons, frigjør kansje et par hester?

Skrevet

Nice tråd.. Den der fant jeg ikke når jeg søkte på temaet...

Ja, har planer om underdriver pulleys også hvis jeg bytter til elektrisk vifte.

Skrevet
Hei..

Sitter å lurer på om jeg skal bygge om vifta på bilen til elektrisk vifte og fjerne den gamle.. Noen som har gjort dette? Og funker det bra?

Må vel kanskje bruke en termostatbryter og et reele eller ossen gjør man det for å koble opp termostaten så vifte begynner når motoren begynner å bli varm?

Mvh Vegard

Jeg har faktisk den vifta Gunnar brukte liggendes hjemme. Du kan få kjøpe den billig hvis du har lyst. V70 vifte :wink:

Skrevet
Hei..

Mvh Vegard

Jeg har faktisk den vifta Gunnar brukte liggendes hjemme. Du kan få kjøpe den billig hvis du har lyst. V70 vifte :wink:

Eller du kan kan montere den i touringen min ;-).

• 1 month later...
Skrevet
Hei..

Mvh Vegard

Hmm, bare vifta du her? eller hele opplegget?!! V70 vifte ja:p Mamma har v70, kanskje jeg skal rappe hennes :D

Ossen passer den over på e36 da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...