Blyfri Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Diverse bilder siden i vår... Kjører nå med 215-45-17 og ikke 235-35-19 som er på bildene! Importert fra Tyskland i ca 1990 (papirene ligger i bilen), var hos MK-Motorsport (Info) på bestilling fra han som importerte den. De satte på effektanlegg, senkesett fra Bilstein, vinyl på framskjermer, K&N insatsfilter, logo i fronten og på dekselet til radiator-vifta står det "MK - 2.7", de byttet også framfanger. Bilen var hos simco.no ett par år etterpå, fikk chip og er blitt bremset til ca 211 hk. Toppen gjikk dagen etter jeg fikk lappen, og var på veien igjen med ny topp til jul 07, bilen fikk også nye rådelager og oljepumpe da pumpa vissnok var sliten. Bilen er en 1989 modell 525i med sort M5 interiør i skinn. (ikke nyvasket på noen av bildene, så med diamantsvart lakk ser den litt sliten ut) Bilen er nå solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Pen bil!¨ spray\bytt gitter i framfanger til svart... ser ikke ut, med sølv! Og endre topic navnet? sier ikke noe om den flotte bilen. f.eks Bilder av gobilen! 1989 BMW E34 527i - Mk Motorsport - 211 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 sprek bil det der da enig med llodsb, spray gitteret svart eller bytt det ut til noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Hehe, takk-takk;) Skal forandre tittelen jeg:) Vet ikke helt med gitteret enda, planer om å selge den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Pen bil:) Har samme farge på bilen som deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 så jeg denne i skien? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 så jeg denne i skien? :S Nei, tror ikke det, nærmeste må være når jeg var i Bø en langhelg, men var nok ikke innom Skien da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 åja synes den så lik ut, nå skal jeg ikke være lam å si det var en som var lik men møtte den bare i farta ;P men tøff bil dette, haadde vært tøft å fått bittelitt lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 hehe;) ja, kan være enig i det, den er senka 40/35 trur jeg, men kommer nok ikke til å bruke så mye mer penger på den, på jakt etter en litt nyere en, vil ha el-vindu og AC:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå