fjellmo Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Noen som har en bakluke? eller veit hvor jeg kan finne en som ikke koster altfor mye penger. En nisse har rygga på meg og ikke sagt i fra. Søte mennesker. Vil helst ha den uten rust, men litt skal vel gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Søk etter bilopphuggerier. Svært mange av disse har bilene som er til hugging på nettet, så da er det bare å søke. Bakluke til E39 er kanskje ikke det enkleste å finne, men jeg snublet nå over en etter et par uker da jeg trengte ny til gamlebilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjellmo Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 tja kan vel gjøre det vel.. mange høggere i oslo og omegn... skal se hva jeg finner.. veit hvertfall på GS så koster bakluke neste 6000 det er IKKE aktuelt i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Såpass ja. Nei, det er litt i overkant. Tror du skal få en fin bakluke for 2-3000 hos et bilopphuggeri. Kanskje mindre om du reiser dit og plukker den av selv. Husker ikke i farten hvor mye jeg betalte, men det var langt mindre enn 6000 iallefall. Jeg måtte i tillegg få den tilsendt fra vestlandet et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjellmo Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 men da skal jeg undersøke litt rundt om;) for den prisen kan man jo nesten klare seg.. seff kommer jo laks i tillegg da, men det er så utrolig verdt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjellmo Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 har fått tak i bakluke nå.. bare lakking som gjenstår før babyn min er god som gull igjen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå