conan Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Så at den store foringa mi bak på diffen er deffekt. Åssen bytter jeg den? Må jeg ha ned hele diffen da el finnes det en lettere måte og gjøre det på? Hva heter denne foringa? Er den store på baksia av diffen sånn ca mitt på. Stor og rund. Er det derfor den hopper når jeg spinner på våt vei når jeg gir på i rundkjøringer??
Fliid Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Slitasje på denne foringen er ikke uvanlig og humpete ved "godt drag" for og kalle det det, er ikke unormalt da: ) Kan byttes på flere måter. Kan løsne bolten som går igjennom og speedometer føleren. så skrur du løs alle skruene til lokket og tar av lokket med diff hengende igjen i travers (viktig; tapp oljen fra diff før du tar av lokket, så slipper du så mye søl. Ny olje må innkjøpes før jobben trer i kraft). Presse for og bytte foringen er anbefalt. Kan og ta ned hele diffen for så og bytte foringen uten og ta av baklokket. Edit; ser du er på jakt etter navnet; differensial foring. diff foring, opphengsforing til diffen. velg og vrak. hehe
conan Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Okey, thanks.... Men de boltene til lokket på diffen er sikkert totalt rusta i alle bauer og kanter og totalt umulig og skru ut sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå