Spiff Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 var litt uheldig og noen fant en oransj nylon ting underbaksete i bilen min, "oj hva er dette? dra i" ops jeg dro i den tingen under baksete jeg, er det noe farlig? FAEN! jaja, none som veit hvordan man skal koble det til igjen? var ikke bare og sette inn motora igjen kan man si, så det må kobles inn og times riktig og sånn.. setter pris på litt tips..
nalegutt Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 hei, vist du sender meg et telefon nr kan jeg ringe deg og forklare, orker ikkje skrive hele opperasjonen;) pm takk;)
FM Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 viss du søker på youtube.com så får du video ghvordan du gjør hele prosessen.. søker etter e36 convertible top så får du det fram
Werner Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Jeg har lest overalt. Sett youtube videoen som viser hvordan man syncer og prøvd så og si det meste. Er det noen i Østlands-område som har peiling og lyst å hjelpe meg? Får det ikke til å funke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå