Tippen Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Lurte på hvordan jeg kan få ut spilleren i min e46, har ikke mye greie på dette, men tenkte at det var noen smarte hoder her inne som visste det? På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Uten å være 100% sikker, så vil jeg tro det er på samme måte som i E39: dra ut volumknappen, og skru ut skruen som sitter der (torx hvis jeg ikke husker feil). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tippen Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Var ikke det, faen for noe drit. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Det er meget enkelt. 1. Ta av interiørlista som går over hanskerommet 2. Da ser du skruer, skru ut, og så tar du av den lista rundt cd-spilleren. 3. Skru ut. Ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tippen Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Takk for hjelpa:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snekkerbod Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Et tips er som regel å søke på youtube.com etter f.eks. e46 remove head unit/radio/stereo. Da får du alltid opp gode do it your self guides på video. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tippen Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Takk for tipset:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå