fosland Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Hvordan tar man ut den originale kasettspilleren i e 34?? når eg åpner de to dekslene på sidene ser det ut som det sitter 2 umbraco skruer der... stemmer det?? noen som har/vet om en bra DIY på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 mener å huske at du må stappe inn 2 lange pinner på hver side for å få ut originalspilleren fra e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 ok så det er alt? er ikkje sikker på om de "skrue lignende" greiene som er der virkelig er skruer... prøvde med to tynne spikrer, uten resultat, men de var kanskje ikkje lange nok...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 nei er ikke skruer tror jeg, prøv å dytt inn 2 tynne umbraco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 er helt sikker nå, sjekket på en spiller jeg har liggende, er bare å dytte inn, 2 på hver side på likt så drar du bare ud spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 den er grei! Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 på spilleren min så må man pirke av de små dekslene på siden og løsne på noen små umbraco skruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 hmm... kan det være forskjell kanskje...? ser du har 95 modell... kanskje det er der forskjellen ligger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 er nok forskjell på de 2 spillerene da isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Skru skruene helt ut og lirk ut spilleren. Det var sånn på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå