NiFtY Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 skadet E46 M3 look frontfanger til e36, er en original riegerfanger. Har vært prøvd reparert en gang i tiden. er grøftelys i den, men pæreholdere mangler. Siemens LMM til 325/320i gått 175000km " siemens5wk9 " kr 700+ frakt Hvite baklykter til e36 coupe, hele og pene, men litt smårusten nederst på "printplaten" bak. 800/bud + frakt H&R bakfjærer, senker ca 30mm. har ikke papirene disse. 200 + frakt 2 stk manifoiler til m50b20, hele og fine. Bud + frakt e36 bakfanger, uten lister. original diffuser mener jeg at jeg har også Bud Bilder av manifoiler, bakfanger, og starter kan ordnes dersom ønskelig. Sender kun mot forskuddsbetaling.Fanger(e) bør helst hentes.
NiFtY Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Starter og bagasjelokk solgt:) takk til hellbound og djscream for hyggelig handel:)
bcRichard Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Ser at det er en stund siden denne ble opprettet, men jeg lurer på om du har original diffuseren enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå