Astri Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 som topic sier, e det noen som vet kor de selge 20" ASA AR1 felger? Helst i 10x20 eller mer.
Astri Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Jo, vet det, men hadde håpa det var noen andre enn sharif og da...
Astri Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 hehe, va nå ikkje det eg hadde i tankene...
Lex-Talionis Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Tok den nå må dem være nye ell? mener jeg så et sett sånne felger brukt. Men husker ikke akkurat hvor i farta.
Astri Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Tok den nå må dem være nye ell? mener jeg så et sett sånne felger brukt. Men husker ikke akkurat hvor i farta. Så lenge de er hele og i den dimensjonen eg ber om så går vel det meste. Hvis det var her inne du så de så er det vi som har kjøpt dem...
Lex-Talionis Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 trukke det var her inne jeg så dem.. skal se om jeg finner dem igjen jeg
Lex-Talionis Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Finner ikke igjen jeg.. Men får jo tak i dem i Tyskland da, men det vet du sikkert. http://www.tyreshop24.de/index.php?cPath=8
Lex-Talionis Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Ellers så vet jeg elite bil på raufoss solgte asa felger.61 19 19 30
Astri Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Nei det var jeg ikkje klar over. Kanlite tysk, men skal tipse gubben. Takk for hjelpa. Og om noen vet om noen norske butikker som selger dem så blir eg glad. Trenger bare 2 stk felger...
Lex-Talionis Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 okei, hehe.. Men ring Elite bil på raufoss, dem veit sikkert hvem som har det hvis dem ikke driver med det lenger.
knut_olestad Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 okei, hehe.. Men ring Elite bil på raufoss, dem veit sikkert hvem som har det hvis dem ikke driver med det lenger. Litt ot her, er noe veldig kjent med bilen på avataren din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå