Joatle Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Jeg lurte på hva slags størrelse det er på høyttalerene som sitter orginalt i disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 5'25 både foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Takk Er de i taket bak også 5'25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Jeppers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Takk takk Greit å vite på forhånd hva jeg skal bestille til bilen jeg skal hente til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 En ting du burde kanskje tenke på er at viss du skal felle inn de nye høytalere i de gamle hullene må ikke elementet være for hjupt. Du har ikke så mye å gå på innover i hullet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Sant det, er nok ikke så mye å gå på oppi taket der nei.. hmmmm.. Får være nøye med å måle dybden iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brækkdans Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Hvilket frontsett passer i en E34? Vet de gamle Slim Xtrem fra Macrom var tilpasset, men fins det noe greit i dag, til en grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Hvilket frontsett passer i en E34? Vet de gamle Slim Xtrem fra Macrom var tilpasset, men fins det noe greit i dag, til en grei pris? Heiter ikkje frontsett, det heiter komponentsett. Det er ikkje vanskeligt å modifisera litt slik at dei fleste høgtalere skal passe. Kva er grei pris for deg? For meg er det 5-6 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brækkdans Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Hvilket frontsett passer i en E34? Vet de gamle Slim Xtrem fra Macrom var tilpasset, men fins det noe greit i dag, til en grei pris? Heiter ikkje frontsett, det heiter komponentsett. Det er ikkje vanskeligt å modifisera litt slik at dei fleste høgtalere skal passe. Kva er grei pris for deg? For meg er det 5-6 tusen Ikke for å være ekkel med deg todleif, men i stedet for å skrive svada på forumet her så finn deg noe annet spennede å gjøre på.. Når vi spør om noe så er det ikke for morro..som regel da.. Skal prøve å ikke virke selvgod jeg heller i denne tråden..hehe, men jeg har selv byggd, og har deltatt i stereobygging i mange biler opp gjennom årene..modifisert myye for å få ting til..masse bannskap og brukt alt for mange tusen.. Men når jeg i dag spør om disse gutta som driver stereo i E34..om det per i dag finns noe komposett som er tilpasset(merk.) E34, så var det som sagt fabrikkTILPASSET jeg mente, for å slippe å tilpasse.. Når det gjelder komposett til 5-6 tusen så håper jeg du har masse glede av de. I de 3 siste bilene mine har jeg brukt Alpine Type X, og mener at de spiller utrolig pent. Til 2500,- .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Ikke for å være ekkel med deg todleif, men i stedet for å skrive svada på forumet her så finn deg noe annet spennede å gjøre på.. Når vi spør om noe så er det ikke for morro..som regel da.. Skal prøve å ikke virke selvgod jeg heller i denne tråden..hehe, men jeg har selv byggd, og har deltatt i stereobygging i mange biler opp gjennom årene..modifisert myye for å få ting til..masse bannskap og brukt alt for mange tusen.. Men når jeg i dag spør om disse gutta som driver stereo i E34..om det per i dag finns noe komposett som er tilpasset(merk.) E34, så var det som sagt fabrikkTILPASSET jeg mente, for å slippe å tilpasse.. Når det gjelder komposett til 5-6 tusen så håper jeg du har masse glede av de. I de 3 siste bilene mine har jeg brukt Alpine Type X, og mener at de spiller utrolig pent. Til 2500,- .. Eg har aldri lest om høgtalere som er tilpasset e34. (har ikkje sett etter det heller) Kanskje du kan google etter det? Har du diskant oppå dashen og 5 1/4" nede ved sparkepanelet? Eg hugser ikkje korleis skruehulla er på dei originale høgtalerene. Poenget med det eg sa er at det er enkelt å modifisere litt for å få dei fleste høgtalere til å passe. Og at grei pris er forskjelligt ifra person til person! (det er greit å nevne ca pris) Bruker du 6,5" har du litt fleire høgtalere å velge imellom. For eksempel Seas Lotus Performance (viss dei fremdeles er å få fatt i) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Vell mesteparten av alpine komponent settene passer rett inn med de tillpassings skivene som følger med. Har prøvd både type R og X. Begge har fungert perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brækkdans Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 oki, og det er plass? Det er i kickpanelet du mener nå? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Du får det perfekt bak kickerpanelet. Det er på en måte plug and play. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå