Gå til innhold

Høyttalere i 1995 525ix touring

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Hvilket frontsett passer i en E34? Vet de gamle Slim Xtrem fra Macrom var tilpasset, men fins det noe greit i dag, til en grei pris? :)

Heiter ikkje frontsett, det heiter komponentsett. Det er ikkje vanskeligt å modifisera litt slik at dei fleste høgtalere skal passe. Kva er grei pris for deg? For meg er det 5-6 tusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket frontsett passer i en E34? Vet de gamle Slim Xtrem fra Macrom var tilpasset, men fins det noe greit i dag, til en grei pris? :)

Heiter ikkje frontsett, det heiter komponentsett. Det er ikkje vanskeligt å modifisera litt slik at dei fleste høgtalere skal passe. Kva er grei pris for deg? For meg er det 5-6 tusen

Ikke for å være ekkel med deg todleif, men i stedet for å skrive svada på forumet her så finn deg noe annet spennede å gjøre på.. Når vi spør om noe så er det ikke for morro..som regel da.. :lol: Skal prøve å ikke virke selvgod jeg heller i denne tråden..hehe, men jeg har selv byggd, og har deltatt i stereobygging i mange biler opp gjennom årene..modifisert myye for å få ting til..masse bannskap og brukt alt for mange tusen.. Men når jeg i dag spør om disse gutta som driver stereo i E34..om det per i dag finns noe komposett som er tilpasset(merk.) E34, så var det som sagt fabrikkTILPASSET jeg mente, for å slippe å tilpasse.. :wink:

Når det gjelder komposett til 5-6 tusen så håper jeg du har masse glede av de. :lol: I de 3 siste bilene mine har jeg brukt Alpine Type X, og mener at de spiller utrolig pent. Til 2500,- ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være ekkel med deg todleif, men i stedet for å skrive svada på forumet her så finn deg noe annet spennede å gjøre på.. Når vi spør om noe så er det ikke for morro..som regel da.. Skal prøve å ikke virke selvgod jeg heller i denne tråden..hehe, men jeg har selv byggd, og har deltatt i stereobygging i mange biler opp gjennom årene..modifisert myye for å få ting til..masse bannskap og brukt alt for mange tusen.. Men når jeg i dag spør om disse gutta som driver stereo i E34..om det per i dag finns noe komposett som er tilpasset(merk.) E34, så var det som sagt fabrikkTILPASSET jeg mente, for å slippe å tilpasse..

Når det gjelder komposett til 5-6 tusen så håper jeg du har masse glede av de. I de 3 siste bilene mine har jeg brukt Alpine Type X, og mener at de spiller utrolig pent. Til 2500,- ..

Eg har aldri lest om høgtalere som er tilpasset e34. (har ikkje sett etter det heller) Kanskje du kan google etter det? Har du diskant oppå dashen og 5 1/4" nede ved sparkepanelet? Eg hugser ikkje korleis skruehulla er på dei originale høgtalerene. Poenget med det eg sa er at det er enkelt å modifisere litt for å få dei fleste høgtalere til å passe. Og at grei pris er forskjelligt ifra person til person! (det er greit å nevne ca pris)

Bruker du 6,5" har du litt fleire høgtalere å velge imellom. For eksempel Seas Lotus Performance (viss dei fremdeles er å få fatt i)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...