Jump to content

Ny lmm, bytte hele greia?

Bushnell
 Share

Recommended Posts

Så vidt jeg kan skjønne har lmm min tatt kvelden, for når bilen går på tomgang går den ikke rent, men så snart jeg tar ut kontakta til lmm så går den normalt på tomgang.. når jeg kjører vanlig fjusker bilen også veldig mye.. så det jeg lurer på, må en da bytte ut hele greia som da koster 4 tusen, eller er det mulig å bare bytte ut elektronikken?

Trenger ikke å kjøpe ny. Kjøp en som virker. Koster deg ca. 500.-

Sjekk her inne , sjekk hos Koed , sjekk hos GS på alternativ vare , ring en skrot. Hvis du har med den lille pluggen , så ligger det en på Møre bruktbildeler med 3 mnd garanti til 900.-

Men...kan være falsk luft også i kombinasjon med gåen LMM. Sjekk slangen som går ned ved innsuget på høyresiden. De har en tendens til å sprekke nedover....

begynner å bli litt usikker på om det faktisk er den, for søkte litt på google å fant en tråd fra bilforumet. Han har samme problem som meg, noen ganger fjusker bilen på tomgang, og når jeg kjører på konstant gass så bare fjusker den å hakker, så må jeg gi full gass så går den normalt igjen.. så jeg må liksom pumpe på gassen hele tida.

her er linken til den andre tråden: http://www.bilforumet.no/3-serien/18505 ... 318is.html

men jeg har ikke problem med att målerne mine sånn som han og det ryker ikke svart av bilen så vidt jeg vet. Har også prøvd å bytte plugger..