Steven Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Har et APEX senkesett som senker 60mm foran og 40mm bak liggende. Det følger med papirer! Kun fjærer. Til 320 og 325:) Sendes mot forskuddsbetaling og kjøper betaler frakt Pris: 650,- PM eller tlf 93052540 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonasgt Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Til 325 og 320 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Sto på min bil en stund, altså en 325i. Men passer begge. Så lenge du ikke har 4 sylindra motor i din E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Sto på min bil en stund, altså en 325i. Men passer begge. Så lenge du ikke har 4 sylindra motor i din E30. mål tykkelsen på demperne er 2 forskjellige tykkelser på demperne framme. mener det er 45mm og noen og 50 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Sto på min bil en stund, altså en 325i. Men passer begge. Så lenge du ikke har 4 sylindra motor i din E30. mål tykkelsen på demperne er 2 forskjellige tykkelser på demperne framme. mener det er 45mm og noen og 50 mm Har det noe å si på fjæra da? Nå har jeg jo coilovers med et mye mindre fjær enn originalt på diameteren. Går fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Opp, må bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 320 har 46 mm fjærbein og 325 har 51mm. Men fjærene kan nok kombineres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Jepp, det stemmer nok bra:) Ingen som vil ha godkjent senkesett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Kanskje jeg napper det med meg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Kjempe, du ska få di billikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Sto på min bil en stund, altså en 325i. Men passer begge. Så lenge du ikke har 4 sylindra motor i din E30. mål tykkelsen på demperne er 2 forskjellige tykkelser på demperne framme. mener det er 45mm og noen og 50 mm Har det noe å si på fjæra da? Nå har jeg jo coilovers med et mye mindre fjær enn originalt på diameteren. Går fint det hehe sorry må lære meg og lese hele annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå