FM Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 nytt dewalt batterisett selges. 12volt består av muttertrekker (Stor) drill xrp skrumaskin kraftig Lykt sirkelsag med blad stikksag bayonette sag vinkelsliper multidremmel kan evt selge noe for seg... bud...
Andreas1 Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Prisantydning? Regner med du vet hva du ikke selger for...?
Gjest Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Prisantydning for hele pakken? Mye brukt, helt i orden? Hvor befinner verktøyet seg?
FM Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 det er nytt.. kun brukt den lille skrumaskinen 5 min... sånnt sett ligger på 18 000 med støvsuger og alt jeg har... bud over 7000 verktøyet ligger i to stk dewalt bagger. befinner seg i rogaland
Moni-bmw-power Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Mye for drill xrp og muttertrekker? samme lurer jeg også på
iNthe Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 kvittering ifra norge? eller kjøpt på ebay? norsk lader eller omformer?
FM Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 har ikke kvittering norge.. har norsk lader.. kommer fra usa ... ikke e bay forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå