Pedi Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Heisann, er på jakt etter en spoiler til bakluka til min E28. Den jeg søker er den Alpina-leppa i svart gummi utførelse... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoaldJ Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 eeehm... eg har nåke sånn gummi spoiler greia så fullte me t den e23`en eg solgte. men an passte ikkje t e23`en jaffal. litt usikker ka type d e, men du kan jo kåmma å se, så kan du mekka motor o me d samma ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
sammigun Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Skal se om jeg finner min en av dagene. Får bare håpe den ikke er blitt ødelagt av opplaget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedi Posted September 3, 2008 Author Share Posted September 3, 2008 eeehm... eg har nåke sånn gummi spoiler greia så fullte me t den e23`en eg solgte.men an passte ikkje t e23`en jaffal. litt usikker ka type d e, men du kan jo kåmma å se, så kan du mekka motor o me d samma ;D Alpina har en egen, det er jo litt viktig at jeg får den rette... Kommer hjem til uka, men reiser jo igjen søndag samme uke... Så hvis jeg er heldig så får jeg kanskje motoren utav E28en mens jeg er hjemme... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedi Posted September 3, 2008 Author Share Posted September 3, 2008 Skal se om jeg finner min en av dagene.Får bare håpe den ikke er blitt ødelagt av opplaget Hadde vært gull... Send meg en mld da hvis du finner den, så ringer jeg deg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts