Gå til innhold

89' E34 520 vurderes solgt

Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Denne dagen trudde eg ikkje skulle komme, men nå legger eg da altså godbilen ut for salg da eg har lyst på touring...

Bilen er EU godkjent til okt 09 og årsavgift er betalt.

Den er diamantsvart med et par småskavanker i lakken. Rust på ene delen av kanalen og døra på venstre side, noen små bobler med bensinlokket og pittelitt på den ene hjulbuen.

Interiøret er beige skinn med varme og oppblåsbar korsryggstøtte og armlene på begge stolene fremme. Bak er det åpning for skipose, og armlene. Skinnet er uten hull, fint å se på men kunne trenge en vask. Dørsiden på venstre side bak har noen merker, men vet ikke hva det kommer av, da det var slik da jeg kjøpte bilen.

Ellers så kan jeg nevne at det er nylig blitt skifta olje, vannpumpe, termostat, viskosekobling og en slange i kjølesystemet.

Det er hvite blinkerser fremme, og røde baklykter bak. Det er også m5 skiltplate bak. Det er en sprekk i den nederste lista på fremfangeren.

Bilen har forresten gått 250.000 km og er senka 30/30 med gult apex senk som er godkjent i vognkortet + senkeskåler fremme på ca 10-15 mm.

Trur eg har fått skrevet ned det meste nå. Det er en god bil som er tight og fin å kjøre og ligger godt på veien. :D Er det noe mer du lurer på så spør her eller på pm.

Prisantydning er 25.000 / bud. Kan og vurdere bytte i e34 touring, men helst uten for mye i mellomlegg.

Mvh Astri.

14mq3rmmfpukndhh5dxa.jpg

j1emgw5ec8y0hna8s9jx.jpg

8nxkb01qh935wfpy9y3h.jpg

u5y71acy2f2h1f94qu6a.jpg

an978uckgchnyy3jgcy9.jpg

vtlypu2crnc94cfxvy8v.jpg

850nib3o9nvkd02pgwyg.jpg

0lcvpa8hhf2n3j0jyznf.jpg

i3uy8clohukopczzsu3z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider