Truls_B Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Selger skinnseter foran og bak til coupe. Er litt slitt fører stol også har jeg fått ett lite kutt i passasjer stolen. Varen befinner seg i Holmestrand. Vestfold. Kom med bud... Mvh Truls Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellingsen B. Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 anbefaler å legge ut noen bilder Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Kristian Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Selger skinnseter foran og bak til coupe. Er litt slitt fører stol også har jeg fått ett lite kutt i passasjer stolen. Varen befinner seg i Holmestrand. Vestfold. Kom med bud... Mvh Truls Pris på skinnstolene? Er fra tønsberg, så er ikke lange biten for meg å evt komme å se på de? Sorte??=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kremi2k Posted September 4, 2008 Share Posted September 4, 2008 Farge på interiøret, sport eller std? Hvor befinner skaden seg på stolen? stor? Bilder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls_B Posted September 5, 2008 Author Share Posted September 5, 2008 Er sort farge. Skaden er midt på seteryggen. den er ikke veldig stor. skal prøve å få lagt ut bilder nærmeste dagene Link to comment Share on other sites More sharing options...
geda Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 bilder?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaWeRiCk Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 Pris på bare Baksetet ? kan du levere det i Oslo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts