joddjodd Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Har en 92 E36 325iA som har gått i nødprogram. Har hatt bilen inne hos Automatgear service i Bergen og de fant ut at hovedsylinderen(eller noe i den dur) må byttes og det var derfor den gikk i nødprogram.. Fikk prisoversikt på denne jobben og det kom på rundt 12000 kr.. Bør jeg la verkstedet fikse kassa, eller kjøpe en brukt og sette den inn? Har også vurdert å bygge om til manuell, men har hverken tid eller all den nødvendige kompetansen til å gjøre dette selv. Vet dere om firmaer i Bergen som driver med ombygging og hva dette evt. vil koste? Takker for svar..
-AmunD- Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Bygg om til manuell Har ei girkasse liggendes jeg, skal få den billig. Da er det bare å betale noen for jobben omtrent:)
joddjodd Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Er kassa i bra stand? Sender du i posten? Har søkt litt på forumet og funnet at det som må byttes er:girkasse, converter, pedalsett, mellom aksling, clutch pumpe ++ Noen som har disse delene til en rimelig penge? Er det noe jeg har glemt som må skaffes og byttes?
-AmunD- Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Er kassa i bra stand? Sender du i posten?Har søkt litt på forumet og funnet at det som må byttes er:girkasse, converter, pedalsett, mellom aksling, clutch pumpe ++ Noen som har disse delene til en rimelig penge? Er det noe jeg har glemt som må skaffes og byttes? svinghjul og clutch Har som sagt : girkasse, svinghjul, clutch, clutch pumpe og mellom aksling. Har svart på din PM nå. Noen som vet om han må bytte starter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå