Stene89 Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 e30 320i 86mod Lufter min bil for salg for rett pris da jeg ikke MÅ selge. bilen er delevis plukket fra hverandre for å sjekke rust. Motor ligger i deler da vi plukket så å si alt fra hverandre for sjekk. alt virket meget fint. Bilen har rullet 209000. er ikke garantert eksakt, men utifra kvikkheten å bilens stand mener _jeg_ at det kan stemme. Nye forskjermer følger med, samt di gamle. Den var en liten tur i autoværnet. men den lille skaden er nå rettet ut. Kom med bud. som sagt ikke no skambud, selges som prosjekt. eller en som vil sette sammen motor, som muligens har litt bedre tid å mulighet en meg. PRIS DISKUTERES VED HURTIG AVGJØRELSE. SERIØSE HEND.V kan nås på tlf: 48087071 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 hva kunne du tenkt deg for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 jeg kunne tankt meg hvertfall ikke under 20000. da bilen nesten er helt rustfri, å deler følger med. er forresten sperra diff. med 325 stikkaxler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Lurer på hvordan interiøet ser ut, jeg...?! Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pruppern Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 kansje vert fin donorbil til alpinanen jeg taket med på våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Har ikke no bilde av interiøret pr idag. men kan få tatt ett Det er svarte paneler invendig. beige tak. orginalstoler baksete etc. veldi pent. men sliemerke på det vanlige stedet på førerstol. pruppern. du skal ikke se bortifra at dette er en utmerket donor bil nei. alt er så å si klargjort for motorbytte bla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Detta hadde blitt et kjempe prosjekt hadde jeg hat tid, penger og ikke minst sveise apparat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Ja, den e jo sååsi klargjort for det meste sånn som den står. eller bare dytte inn gammle motoren å kjøre med den. den går utrolig godt, starter altid å er trofast. Prisen kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Bilder av tilstanden kommer i løpet av kvelden/morgen dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg