GunnarM Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Det startet med at jeg trengte en arbeidsbil for noen månder siden, å en arbeids kolega hadde vært på eu godkjenning med sinn e36. Resultat Bilen: 1 stk 3er feil 8 stk 2er feil 3 stk 1er feil Etter en uke med ettermiddags skruing ble bilen eu godkjent uten feil. Så ble planen å få den litt tøffere en en orginal e36. Men med minimalt med budsjet. Montert: 60/40 fjører med nye dempere. Lakkert lister i bilens farge nye carbon emblemer Carbon øyenlokk øvre Nedre øyenlokk Carbon Lippe på fanger Carbon nyrer stab stag i motorrom eksos 2.5" fra cat med 2 2" stusser Sota baklykter nye front blinkere bla bla.. mye stereo. Bilder av kaoset!
GunnarM Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Nye planer dukket plutselig opp. Å enda mer penger flyr ut. Skal få seg 325 motor 24v med vanos. Med understell å hele driten. Tar det litt å litt.. Så kanskje forsvinner alt interiør å stereo. Å gjør hele bilen lettere. men vi får se.. Venter på at Tore skal bli bedre i fingen:P
jensemann23 Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 hei. Har du planer om å godkjenne bilen? jeg driver med det samme nå. Du bør søke før du begynner å bytte motor:=) Jeg driver og river ut ting for å få bilen lettere. Det er skikkelig negerarbeid, men tror det skal gå. Må nok regge ned til 4 seter. Men husk at det får du ikke gjort lengre nå, jeg søkte i fjor, derfor får jeg regge ned antall seter men det får ikke du tror jeg,,,
GunnarM Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 hei. Har du planer om å godkjenne bilen? jeg driver med det samme nå. Du bør søke før du begynner å bytte motor:=) Jeg driver og river ut ting for å få bilen lettere. Det er skikkelig negerarbeid, men tror det skal gå. Må nok regge ned til 4 seter. Men husk at det får du ikke gjort lengre nå, jeg søkte i fjor, derfor får jeg regge ned antall seter men det får ikke du tror jeg,,, Bilen er importert 2001 så bilen blir vel å kjøre med skilt til jeg ikke har skilt lenger. Men har 1.8l på lur
jensemann23 Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 ja, greit å ha den på lur. men vær obs på at du sliter hvis det skjer noe , du skader en person f.eks. Og de finner ut at den ikke er vist til BT. Da sliter du da. Jeg tør ikke kjøre mye med min nå, før jeg har vist den..
GunnarM Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 ja, greit å ha den på lur. men vær obs på at du sliter hvis det skjer noe , du skader en person f.eks. Og de finner ut at den ikke er vist til BT. Da sliter du da. Jeg tør ikke kjøre mye med min nå, før jeg har vist den.. Jeg kjørte nå noen månder me en gti uten det. SÅ tipper at d går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå