635csi Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Pga. ubesluttsom kjøper legger jeg ut dette ubrukte hekkskjørtet for salg igjen i tilfelle noen skulle være interessert, og klarer å bestemme seg litt raskere Bra passform og finish på dette. Selges i utgangspunktet pga. forandring i planene. Nypris på Realcar er 2298,- + frakt.
bmw 323i Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 glassfiber eller? hva kunne du tenke deg pris da'?
635csi Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Dette er glassfiber ja. Følger med monteringspasta. Ligger pakket og klart til sending. 2000,- + frakt var prisen jeg ble enig med "forrige" kjøper om, så jeg selger til førstemann som klarer å bestemme seg.
635csi Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Beklager, mente selvfølgelig M-techII-look ja. Bra noen følger med her Har forandra det nå.
MGR Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 har du den enda når jeg får lønn kjøper jeg den kanskje!
635csi Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 har du den enda når jeg får lønn kjøper jeg den kanskje! Ok. Bare følg med på tråden her så skal jeg oppdatere etterhvert hvordan det ligger an
MGR Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 har du den enda når jeg får lønn kjøper jeg den kanskje! Ok. Bare følg med på tråden her så skal jeg oppdatere etterhvert hvordan det ligger an bra:D bestilte hartge hekkskjørt ifra koed, men den hadde visst gått ut av produksjon:( så ser etter alternativer da^^
635csi Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Ok. Har fått svar fra opprinnelig kjøper nå, og han har bestemt seg for å kjøpe det likevel. Får se hvordan det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå