verticalescape Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Ert de bakdemperne justerbar? Ser ikke sånn ut...
Steven Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Må ikke spør meg, var bare det at det er noe du kan justere på oppå der hvertfall. Så tenkte de var justerbare
Steven Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Går BILLIG. Skambud tillatt hvis det hentes eller det betales for pakkejobben Har originale fjærer også!
Gjest Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 begynenr på 10 kr + porto for bakdemperne jeg da;)
RoaldJ Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Må ikke spør meg, var bare det at det er noe du kan justere på oppå der hvertfall. Så tenkte de var justerbare sikker på de er justerbare? ser ikke slik ut.. de tappene er til å holde igjen når ban skal sette på låsemutteren om man ikke har muttertrekker f.eks... var ikke særlig innbydende topic du hadde heller, som moderator har nevnt..
Steven Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Må ikke spør meg, var bare det at det er noe du kan justere på oppå der hvertfall. Så tenkte de var justerbare sikker på de er justerbare? ser ikke slik ut.. de tappene er til å holde igjen når ban skal sette på låsemutteren om man ikke har muttertrekker f.eks... var ikke særlig innbydende topic du hadde heller, som moderator har nevnt.. hehe, ja er nok ikke en justeringsmulighet. Men bestemte meg heller for å beholde dem, greit å ha liggende og...så derfor smilefjes. Får skrive noe annet heller.
Anbefalte innlegg