Breitling Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Er litt plaget av virbrasjoner i forstilling, dette skjer kun når farten er over ca 100 km/t og hvis jeg kjører over ujevnheter i veibanen (midtlinje med riller, og hvis det er spor i asfalt). Gjelder kun høyre side av bilen. Min første tanke var endeledd, har dere erfaringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 endeledd og ubalanserte hjul var vel det første eg ville sjekket ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KOSH Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Jeg har samme problem. Vibrerer i hele forstilling og ratt. Kommer etter enkelte dumper og skjev vei som hulspor. Forsvinner så fort jeg styrer med rattet eller bremser lett. Jeg har hevet bilen og prøvd å skjekke om noe er slarketet, men jeg finner ikke noe direkte. Skiver er nye og dekk er balansert. Støtdempere er 2år gamle. Fant du ut hva problemet var? Hva bør jeg gjøre videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ja, jeg fant ut hva det var. Festene som forbinder stabstaget til bærebro var utslitt, vulkingen/gummien var borte. I ditt tilfelle så høres det ut som bærekulene er direkte livsfarlig dårlige, så ta å sjekk disse Men som sagt tidligere, er vanskelig å stille en diagnose over internett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 kan være indre styreledd og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå