Sevenord Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Er kjøpt fra amerika, har amerikansk tastatur (har ingen betydning). For de som er litt inne på det, så er ikke dette den treige 16gb versjonen som selges i norge. Denne har en kjapp 4gb ssd for operativsystemet, og 16gb ssd for resten. Jeg har lagt inn eeebuntu for et mer appelerende utseende Selges for 2500 eller bud. Det følger også med ett dobbelt så stort ekstra batteri! Pcen ser ut 99% som ny. Leveres i original eske, med alt som følger meg. Må hentes i Oslo. Gidder ikke tresse med å sende, så keen på å selge er jeg ikke.
CEJ Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 mer spec? eg har lagt inn eeebuntu for et mer appelerende utseende <-- hva er det? cd-brenner, cd-spiller på den? eeebuntu som er os`et? eller har den windows?
Sevenord Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 eeebuntu er OS som er lagt inn istedet for det som følger med originalt. Det som ligger inne som standard er alt-alt for basic. Her har man plutselig ett fullverdig OS på lik linje med Vista. Mer info om det her: http://www.eeebuntu.org/ Specs er som følger: Specificatons (base version) Manufacturer ASUS Model name Eee PC 900 Linux CPU type Celeron-M CPU speed 900 Mhz Graphics Intel GMA 900 OS Linux Xandros Display Size 8.9" 1024 X 600 RAM 1024 MB Flash 20000 MB Keyboard YES Mouse Pointer YES Battery capacity 37 (W/hr) Weight 940g Size (w/h/d mm) 225/165/35 mm Det er ikke cdrom/dvd/disket. 3 stk usb, vga, lyd inn/ut, lan, minnekortleser. Følger med drivere for å legge inn windows xp.
CEJ Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 okay.. et spm.. åssen legger man inn f.eks xp hvis man ikke har cdrom osv.. må koble den til en annen pc da el?
Sevenord Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Du legger xp inn på en minnepenn, så booter du fra den. Program/guider for å gjøre dette finner man på internett. Jeg gjorde det med eeebuntu og det var igrunn en veldig smal sak
Dirty Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 okay.. et spm.. åssen legger man inn f.eks xp hvis man ikke har cdrom osv.. må koble den til en annen pc da el? man bruker en ekstern Cd rom . ellers kan man eks Ghost opp oset fra en annen maskin over nettverk. men ekstern er garantert det letteste sikker på du ikke sender ?
Sevenord Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Du skal få lovt til å komme med bud dirtydicky, men jeg ser helst at jeg slipper å styre med sending... Er stress, jobb, etc... Og ja, du har helt rett i at man kan koble til en ekstert cdrom Maskinen har selvsagt trådløst nett dersom noen var i tvil.
Dirty Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Du skal få lovt til å komme med bud dirtydicky, men jeg ser helst at jeg slipper å styre med sending...Er stress, jobb, etc... Og ja, du har helt rett i at man kan koble til en ekstert cdrom Maskinen har selvsagt trådløst nett dersom noen var i tvil. lørdag er en fin dag å sende på. men jeg byr 2000 for den med tanke på at den koster 2495.- ny med norsk tastatur garanti og det hele. send pm vis du er intr. postkostnadene betaler eventuelt jeg.
Sevenord Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Regnet med den kom til å komme. Ikke interresert, men takk for budet. Grunnen til prisen: 4+16gb og ekstra batteri Jeg har lest mange som "slakter" den norske versjonen pga den disken som står i der er UFATTELIG treig. Noe som gjør at den oppleves utrolig mye treigere enn denne med en kjapp 4gb ssd systemdisk gjør. Slik er det.
Dirty Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Regnet med den kom til å komme. Ikke interresert, men takk for budet.Grunnen til prisen: 4+16gb og ekstra batteri Jeg har lest mange som "slakter" den norske versjonen pga den disken som står i der er UFATTELIG treig. Noe som gjør at den oppleves utrolig mye treigere enn denne med en kjapp 4gb ssd systemdisk gjør. Slik er det. er klar over det. og hadde heller ikke solgt den for 2000 selv. Mulig jeg ryker på acer sin utgave. mye større disk. så klart ikke ssd disk. men med tanke på at den bare skal surfes på uansett. men send pm vis du absolutt på selge. ellers tar jeg kontakt igjen vis jeg blir så gira at jeg byr mer for at den er værd 2500.- det er den.
Sevenord Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Ikke sant Det er en ufattelig kul gadget. Morsom å dra ut i stua når det er folk på besøk, koble den til tven, stereoanlegget når det er vorspiel, etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå