Cath Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Selger min pene og velholdte Bmw 528ia 97-modell. Bilen blir "erstattet" med firmabil og en gamlere Bmw. Kjører for det meste rundt i firmabil nå om dagen, så 528'en blir dessverre stående mesteparten av tiden. Håper å få solgt den til en entusiast som kan ta like godt vare på den som jeg har gjort:) Servopumpa blir bytta nå før jeg gir den fra meg, så da er den i tipp topp stand. Ta en titt på linken nedenfor : http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14429286 Kom gjerne med bud, men ikke skam bud. Er også interessert i innbytte i gamlere Bmw, gjerne en E34:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14429286 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Ingen som er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Kom med bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Bilen skulle helst vært solgt innen to uker, da jeg drar på ferie og bilen kommer til å bli stående en stund. Kom med bud, alt vurderes:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Bumpidibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmirh Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 40 000, er en start verfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Hehe,den var god:)Må nok sette et minimum på 120.000,- gitt:) du får prøve igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Flere bud??? Bilen må bort:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 lenge siden bilen var eu-godkjent? rust? er interiøret i god stand? bruker bilen olje/svetter den? Er i utgangspunktet interresert i bilen og har finans iorden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Bilen skal eu-godkjennes neste år, det eneste av rust er det lille(overflaterust)som har kommet ved at det har flasset av et lite stykke lakk ved ene hjulbuen,og litt i bakluka,men det kan fjernes ved bare å pusses.Ikke store jobben. Så det er meget lite. Bilen hverken svetter eller bruker olje. Interiøret er meget pent, er litt slitt på setene foran,på sidene,men ikke hull. skinnet har bare blitt tørt,så det har blitt sprekkdannelser,har impregnert setene, så det mjukna opp en del da. Men ellers er det ikke antydning til slitasje.Det ser du på bildene også.Megent pent interiør:) Kan ta noen bilder av de setene, og det lille av rust og sende til deg på mail om du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 har sendt mailadressen på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg