TSL Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 92 mod e30 touring.med e30m3 motor og gir selges. nylig eu godkjent. masse nytt bærearmer forran m exentriske powerflex foringer. nye paralel stag til stabstaget. nye powerflex foringer i traversen nye powerflex foringer i bærearmene bak bilstein dempere med e30m3 ac schnitzer fjærer. strøkent interiør sports stoler forran mørk. stygt taktrek. bilen er 99% rust fri. e30 m3 motor og gir gått 140k sperre m 3:64 utveksling. hartge hekkskjørt montert. anonyme side skjørt av ukjent merke følger med. frontspoiler følger også med. trenger litt repp. følger også med gule justerbare koni med alpina topplagring for mere negativ camber. e46 m3 topper bak. e 30 m3 h&r fjærer ac schnitzer justerbart stabstag til forran. bilen må lakkes da den ser ut som er farge kart akurat nå bilen er regga alle avgifter betalt selges for bud over 55000kr interiør side skjørta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 selge bare motor og gir? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Max Hardcore Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Arendal bor han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 hvorfor andre fremskjermer? krasjet før? så fristende ut.. få frem mere detaljerte bilder av ting, motor, interiør,bagasjerum osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 selger ikke bare motor og gir. jeg har ikke kræsja bilen. den hadde annen front når jeg kjøpte den.flytta panser skjermer frontplate osv over på en ix jeg hadde før.og hadde disse delene ligende når jeg begynte og bygge den opp. har desvere ikke noe kamera nå. så får ikke tatt noen bilder. men ligger litt flere bilder her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... ight=323is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 hvorfor andre fremskjermer? krasjet før? så fristende ut.. få frem mere detaljerte bilder av ting, motor, interiør,bagasjerum osv.. noen som lurer på noe mere så ta kontakt på 99494575. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 bump kan bytes i e28 m535i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Spenstig alternativ kult. er den godkjent med motor i vognkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 ikke godkjent med motor nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 bumper denne litt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Har du noe historikk ang motor og gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 motor er gått 140k noe mere en det veit jeg ikke.den går godt og er meget frisk.kommer fra en import bil som nå går i skien m 3l m3 motor på norske skilt så alt er i orden.kassa funker fint uten ulyder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 vurderes solgt i deler hvis den ikke ryker hel. motor komplett med ledningsnett-ecu-lmm-radiator.vantank-mellomaksel-sperre med 3,64.eksos. ikke kasse 35000kr komplett understell med gule justerbare koni. powerflex i travers-bærearmer bak. bærearmer forran. det er nye bærearmer forran- nye stag mellom stabstag og bærearmer f+b. stabstag f+b.+ ac-schnitzer justerbart stabstag forran. bremser osv. ac-schnitzer m3 fjærer f+b h&r m3 fjærer f+b 14000kr komplett strøkent inetriør. smørkt. her følger alt med.deksler i sparkepanelt-teppe-framstoler(sport) baksete alle deksler i bagasjen 6500kr selges bare hvis jeg har kjøpere på alt. kun garanterte handler. gidder ikke risikere og selge noe og bli sitende med noe og en bil jeg ikke kan bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2008 bump. må bort. pris kan diskuteres ved veldig hurtig handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg