dropze Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Ønsker å kjøpe orginal bakre potte til en 92mod 320.
jensemann23 Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 er det samme som på 318i tro? ser at det ikke er helt likt, men begge har enkle enderør og enkle rør ut av katalysator. Så du kan få min billig hvis den passer:) er ganske ny.
Gaute Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 De er nok ikke helt like. 320 har tykkere rør. Disse (til 320 altså) har en lei tendens til å gå seg tette med tiden, så jeg ville seriøst vurdert en ny. De er ikke så dyre fra f.eks. Mekonomen eller Bilekstra.
maurtin Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 har en E36 320potte liggende hjemme, aner ikke hvor gammel den er, men bilen ble EUgodkjent med den potta i januar(?). Den bråker litt så innmaten er sikkert ikke helt inntakt. Går billig
snerk Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Jeg har en bakpotte liggende. Den er fra en 1995 modell 320i touring. Jeg skal kjøre forbi Sandefjord om to uker, så jeg kunne eventuelt ha tatt den med da. Send meg en PM hvis dette er interessant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå