freddy88 Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Har en førerstol som er litt slarkete. Fast i ryggen , men kjennes ut som det er hele rammen som slarker.(E34) Noen som har opplevd det samme , og som har greid å utbedre. Takker i såfall for ev forklaring.
Wolfeh Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Hva med å skru til skruene under setet? Det er i allefall det første jeg ville sjekket.
freddy88 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 ja nå har setet vært ute av bilen en tur. Skruer som skal strammes under setet fant jeg ikke. Noen som vil fortelle hvor disse kan finnes. Sjekka haynes boka. Fant ikke noe der heller ??
Glenno Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Om du drar sete fram mener jeg det skal være torx skrue på vær skinne (bak). Aldri hatt det oppe på e34 før men skruen mener jeg har observert der.
freddy88 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Skruene du nevner er de du skrur ut for å plukke ut setet. Ut med begge og vipp frem setet. Har et annet sete som jeg kunne tatt skinnene av , men tør ikke å begynne med da jeg er mer redd for å ødelegge enn å reparere. Men hvis noen har en god oppskrift for hvordan man byetter "understell" på en førerstol , så er jeg lutter øre. Det er liksom høyresiden av setet som ikke virker helt fast men skruene står godt fast i dørken.
Glenno Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Okej, da lærte jeg også noe nytt . Vet ikke om du får skimsa på noen måte jeg?
Fliid Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Skinnene sitter skrudd fast i en stålkonstruksjon som er i sidene av sitteputen. se om dette er helt og ikke bristet.
Steffan C Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Jeg har byttet understell på E34 stoler. Er både skruer og slike låseklips, men husker ikke akkurat ant. og eksakt måte det sitter. Uansett må stolene ut for bytte. Da ser du nok hvor problemet ditt ligger og hvordan du bytter .
freddy88 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Jeg har en stol som jeg tenkte jeg kunne ta understekket i fra. Har studert hvorden ting ser ut , men jeg tror jeg gir opp. Må jeg av med noe trekk for å få det til ? På den stolen som står i er det beltestrammer. I den av det to jeg har som bare ligger og slenger så er det ikke. Jeg har to løse stoler. Og en av de kan jeg "øve" på . Kom med noen triks.... dere som har gjort det før.
Steffan C Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Er desverre en stund siden jeg gjorde det, så kan ikke gi deg en god DIY. Men trengte ikke ta av noen trekk, og husker at det ikke tok meg så lang tid .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå