Hansi22 Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Er det noen her som vet om noen i oslo som kan montere turbo til min BMW???? Takk for alle svar som måtte komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Kimmitsport kanskje? han holder til i Akershus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 fant han her på bimmers så har spurt han om det venter på svar fra han. for har veldig lyst på turbo og mere hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 ja, er moro det.. men koster flesk, iallefall hvis man må sette bort bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 har flere biler så det funker greit å sette bort bilen hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 den ene prøver jeg å selge nå orker ikke å skru på den mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 hei du, prøv å sende mail til kimmit istedenfor...kjenne til dei folka der, dei har ganske bra oplegg, han som bygge hoss dei har veeeeldi peiling så er eit bra valg... mail= salg@ksr.as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 takk det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå