bmwe34t Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 nån som har nå erfaring me dissa turbo kittene??? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-92-9 ... enameZWDVW e alt me i dem?? eller retelse ka meir treng eg??
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 nå er ikke jeg en turbo gud, men du må ha silikonslanger og røyr til intercooleren, og du må bygge ny eksos fra turbo og ned til katten... du må lage oljeledning til turboen og retur... sikkert mye mer...
Turbo-Tommy Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Å søke "M50B25 and turbo" i 'søk i forumet' til venstre går også an. Finnes haugevis av tråder om det.
Azeton Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Du trenger masse. BTR boostcontroller trykkrør dyser
OLEZZ Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Turbo-Ki ... 06.c0.m245
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 og vips, så ble det over dobbelt så dyrt
bmwe34t Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 nn som har erfaring me et sånn der kit da?? funke d? e d værdt pengan eller e d bare jalla???
E30_Dale Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Ja selvsagt blir det jo dyrt men kjøper du et "ganske" helt turbo kitt slepper man jo og kjøpe røyr, slanger, slangeklemmer, osv, osv,osv. Og da kan man jo tjene penger på det istedenfor og kjøpe alt separat... BTR,- Dyser,- Boost ctr,- Men dette pleier man jo ikke alltid å få med i fønekitt.
Breitling Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Dyrt blir vel ganske relativt da....Syns ikke at 800 USD er ille for et nesten komplett Turbokit.....svinbillig spør du meg. Sitter å vurdere et slikt kit selv. Har BTR, dyser og boost ctr liggende, og jeg skal bare opp på ca 260 HK, så dette holder meg for mitt bruk vil jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå