S.Nilsen Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Høyre speil. Oginal front fanger ulakkert med lister. Front lykter. Gi bud
jensemann23 Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 du bør skrive hvilken motor LMM kommer fra.
BreitBau Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 jeg trenger lykteglass.. Samme hvilken tilstand for det jeg trenger er reflektorglassene inni lykteglasset.. Hvor fort kan du sende?
S.Nilsen Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Kan sende over helgen,send Pm med bud på disse og adresse.Helst forskud betaling,da jeg har vært uheldig med post oppkrav.
S.Nilsen Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Hørte jeg 1200 For frontlyktene??
BreitBau Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Nei da blir det nok ikke aktuelt desverre.. Er jo som sagt egentlig bare ett reflektorglass jeg trenger.. Men takk anyways:D Her har du en BUMP Lykke til!
S.Nilsen Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Helt iorden Selges til den som kommer med penger først,prisen blir vi enig om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå