Eirik_m3 Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Legger ut noen bilder av bilene mine e30`n skal pusses opp i vinter og kostes på en hel del e36`n er ny bygd i år..... [] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Prakteksemplarer det der! Mye å gjøre på E30`n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Fine biler E30 m3 er den fineste biln jeg vet om!Skal ha en sånn om ikke alt for lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 oy nå ble jeg litt mesunelig 2 flotte biler du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Hva skal gjøres på E30n da? Den er jo perfekt! MEN ble skuffa når jeg fikk se E36n. Ikke min smak, selv om den 100% strøken. =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Så jo strøken ut den m3`n Ja hva skal pusses? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_m3 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Prakteksemplarer det der! Mye å gjøre på E30`n da? Takk for det Den er vel egenli ganske bra,men ikke perfekt Så den skal hel lakkeres,fjerne spredere til fordel for luftinntakk, montere evo leppe,men ingen stor forandringer utover det... Og så blir det vel noen nye deler i understellet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_m3 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Hva skal gjøres på E30n da? Den er jo perfekt! MEN ble skuffa når jeg fikk se E36n. Ikke min smak, selv om den 100% strøken. =/ Er nok enig med deg der, så derfor er det konebil Jeg sverger til e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 herlig m3! er det checotto motor i den? selv om en e30m3 ser strøken ut kan den aldri bli strøken nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Meget flott e30! Kos å holde på med den i vinter kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_m3 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 herlig m3! er det checotto motor i den?selv om en e30m3 ser strøken ut kan den aldri bli strøken nok Nei er ikke det.. Sant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 det var en konge bilpark å ha fortjen skryt får fin bilpark her as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Tror jeg kanskje har sett begge disse i Hamar noen ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Pen M3 det der. Så temmelig strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 mener å ha blitt kjørtforbi av den e30'n nordover ifra elverum en gang:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå