OleEven Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Prøver å selge 520`n min da jeg får den nye bilen(Hiace) den 18 September. Fin 520 som er meget god å kjøre. -Nye Felger: 19" TSW Sakata & Dekk Nankang NS-II I Dimensjon Foran: 225/35-19" Bak: 245/35-19" -Dynamo byttet vår 08 -Nye Bilstein dempere bak høst 07 -Nye bremser høst 07 (bremseklosser foran kan følge med) -Sølvringer rundt instrument. -Nye baklykter sommer 08 hvitblink -Senket 30mm i vognkort. -Travers foringer byttet høst 07. -Rustfri -Vanos motoren. -Bra automat kasse der alt fungerer. -km: 168000 Av minus med bilen så trenger den muligens termostat bytte på sikt, å det klunker litt i forstilling på dumpete vei. Ellers er bilen pen, med litt småriper&småbulker. Men dette må man regne med, er jo ikke ny bil.. Stereo medfølger med Kicker firkant bass. bra lyd! Dunlop vinterdekk på stålfelg er med, slitte. Prisant: 57.000,- Litt prutbar. men kom å se bilen før pruting. Interessert? Ole-Even Nebbenes. 906 41 473. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Følger med diverse deler, noe interiørtrekk, bakluke, bakfanger. Selges med bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Fra Corolla til Bmw , og så tilbake i Hiace ? Flott bil. Håper du får solgt den til noen som tar vare på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Ja, Lei av å "ødelegge" bmw`n med arbeidsbukser å grusvei å klin å søl. Så da blir det arbeidsbil, skulle hatt begge men har ikke råd. så da fårjeg kjøpe meg grombil igjen seinere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Jasså, du skal selge nå? Tenkte å få til et meeget lokalt BMW treff på sørumsand og greier i nærmeste fremtid Virkelig synd da bilen din ser har alle de redde modifikasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Jasså, du skal selge nå? Tenkte å få til et meeget lokalt BMW treff på sørumsand og greier i nærmeste fremtid Virkelig synd da bilen din ser har alle de redde modifikasjonene Ja, vil heller selge den til noen som ikke bruker den til "anleggs trafikk" MEN: Hvis du lager treff til neste helg er jeg med! så ordne fort så jeg får "showa" litt med den da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Ingen som vil vurdere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 får en liten gratis bump fra meg. har sett denne live, og er virkelig en pen e34 som skiller seg ut. lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Takk jonner`n! Mange E34 ute på markedet til forskjellige priser, så er vanskelig å sette en pris.. Men alle bud over 50.000,- Blir vurdert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Er bil-løs for tia, så lurer litt da vettu.. Hvor bor du forresten ? (Mulig du har skrevet det, men har ikke fått det med meg jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Er bil-løs for tia, så lurer litt da vettu..Hvor bor du forresten ? (Mulig du har skrevet det, men har ikke fått det med meg jeg) Du har PM Ikke noe å lure på dette! he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Gi Bud.. Kan prutes litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Bud over 50.000,- 906 41 473 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Blir byttet Termostat & Hardykobling imorgen. Tirsdag. Selges fortsatt.. Bud mottas. 49.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Dårlig marked for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg