kvalaracing Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 273000 km. Ikke noe glansbilde men starter og går. I daglig bruk.senket foran med ap fjærer (med tuv for kun foraksel).sprekk i frontrute. Stoff intr. med sports stol på førerside.sentrallås fjusker på pass. siden.rust hjulbue v.s bak. ble byttet endel i forstilling for ett år siden. God og kjøre.El vindu foran og dobbel takluke.Ønsker e30 fra 320 og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Bytte med min? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=86516 Hadde vært greit å hatt en stasjonsvogn i tillegg til Passaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 bump ingen som er lei av trang e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 er lei av trang bil og vil ha stasjonsvogn men jeg har en e34 520 pers bil. og du ville ha en e30 så du er vel ikke interresert i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Nei er ikke intr i e34 da de 3 siste bilene mine har vert det.25000 rent salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Irriterer meg at du bor så langt unna. Ellers hadde jeg hatt bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 ein kjapp tur over vidda det så e du i haugesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 ein kjapp tur over vidda det så e du i haugesund. Hehe Er ei stor vidde, da. Blir mye gratisbumper for selger dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 hehe, neida, om du kan avse 12 timer i e30'n din og 12 timer i touringen opp igjen så har du plutselig fått deg kjekke bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Ja, det er ikke noe problem å leve i 12 timer i e30'n. Hadde vært en fin tur det Men det er jo ikke billig å kjøre 200 mil, uansett kjøretøy. Er kjipt om jeg må kjøre begge veier uten grunn, om du skjønner. Hadde jeg hatt noen garanti for at jeg faktisk får ta med meg vogna nordover, hadde jeg selvfølgelig tatt meg tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg