BreitBau Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Trenger Reflektorglasset (som sitter inni lykteglasset) til fjernlys på en Boch Lykt E36.. Greide å knuse det når jeg skulle montere. Angel Eyes.. Haster! Er jo Nærlys da.. Dumme meg.. Også haster det ikke SÅ mye siden treffet har vært
AlXz Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Hvilken side? Må være Bosch lykt? Dem jeg fant nå er ZKW...
BreitBau Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Er høyresiden.. Men tror det er hipp som happ hvilken side det er fra for det er selve glassa inni lykteglasset jeg trenger.. De som går inn til reflektoren.. Aner ikke om det er noe forskjell jeg, men det er det skkert.. Ellers takk
AlXz Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Da fikk du en bump ihvertfall Har ikke bilde da....?
Bimma /// Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Eg har liggende desse glassa til bosch lykter ,,
BreitBau Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Bumper denne? som sagt trenger jeg ikke lykteglasset, bare selve reflektor glasset.. Ingen som har ett ubrukelig lykteglass de akkurat har byttet?
BreitBau Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg har Problem solved.. MAKAN til hjelpevillige folk! Takk alle sammen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå