eriksen Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 sidden min frue ikke får lov og kjøre min 5 serie =) kjøpte jeg en 3 serie til hun . =) Type: 318 i Touring Mod: 96 model Motor: 1,8 m43 =) hehe Gear: Manuell 5trinns km: 158 000 Farge: lilla -metallic Utstyr: el takluke, varmeseter foran, el speil, helt orginal =) skal montere hvite bilk over alt , evnt 17 " felger . sånn så ann ut =) super strøken . fargen ble andreledes når jeg fik bonet den helt sort inne i =) kun stof men sort =) ble overasket over den lille 1.8 liter motoren går som en kule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Grei konebil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Du må jo gi henne noen skikkelig felger også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 ja men litt usikkker på hvilke felger / dekk. er jo frue bil =) litt overkill me 18 " tror jeg satser på 17 " 225/45/17 men først hvite blink over alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Koner trenger ikke større felger, da koner ofte smyger seg inntil fortauskanter Pen bil, hva heter fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 cordobarot-metallic ? rart navn . har sykt lyst på 328 touring men finner ingen =( men 318 er mere enn nok for fruen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 http://berlin.kijiji.de/c-Auto-Motorrad ... dZ64990658 hvis jeg impoterer denne = ? hvad vil dette koste ? ferdige reg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Så heldig hun er da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 tok noen nye bilder =) sammen med bimmer nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 byttet til hvite blink . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå