GaS Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Hei Jeg vurderer for tiden å bytte motor i min 316i Coupe til en 318Is motor. Lurer derfor hva jeg må bytte av deler eks: girkasse, bremser, eksos, drivaksling osv. Hvor vanskelig er det og få godkjent ombyggingen hos Biltilsynet? Noen som har erfaringer med Is motoren?
jensemann23 Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Dette må du bytte: Bremser foran(til ventilerte) Bremser bak(hvis du ikke har skiver) Det er vel egentlig det hele , muligens eksos. Resten er likt
AlXz Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Du må søke og få godkjent søknaden fra BT -FØR- du starter ombyggingen..
jensemann23 Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 ja du bør gjøre det. Er kanskje ikke sååå nøye med 4-er til 4-er, for det er vanskelig å se. men verdien på bilen stiger da du godkjenner det
GaS Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Åkei takker for svar. Skal vist være plugg and play så vidt jeg har skjønt... så rekner med at dette skal gå fort.... Men jeg slipper å skifte gear kasse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå