Mortensen Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 er det mulig å få lyden fra dvdspilleren min inn på den originale cdspilleren min i bilen min? er en 318 1999 e46.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Det veit eg ikkje, men sia det ikkje er lydutgang på spilleren, tviler eg sterkt på at det er lydinngang på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortensen Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 ingen som vet sikkert?:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moni-bmw-power Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Hvis det er aux inn på spilleren kan du vell bare trekke kabel over fra dvd spilleren til annlegget?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Hvis det er business-cdspillern du har, så har denne dessverre ikke signal/aux-inngang:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 jeg har bmw business spilleren og den har aux ingang, dersom du har mulighet for skifter har du det. mente at det var pin 1,2 og 6 som var aux inn. men husker ikke sikkert ikke kobl etter dette da. men er noe i en retningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå