Christian_ Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Støymattene du legger vil dessverre trekke til seg mye vann. Er mye bedre å gå for asfaltmatter. Lykke til med prosjektet.
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Støymattene du legger vil dessverre trekke til seg mye vann. Er mye bedre å gå for asfaltmatter. Lykke til med prosjektet. Det jeg har hørt også.. Så vurderte å legge plastikk over hele gulvet Men takk for tips
Lex-Talionis Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 hvor får man tak i asfaltmatter? Ser bra ut dette Men du har knabba facelift fronten jeg skulle ha hehe
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 hvor får man tak i asfaltmatter?Ser bra ut dette Men du har knabba facelift fronten jeg skulle ha hehe Hehe.. Asfaltmatter får man på biltema tror jeg ?? Knabba ikke facelift fronten du skulle ha Du kom å henta den for sent så ja jeg "stjal" den av typen.. Men vet du hvor lang tid det tok å pusse ned den dritten eller ?
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Mekonomen og Bilxtra ja kanskje det var mekonomen jeg så de platene Men er jo svindyrt da?
Lex-Talionis Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 jo da du knabba den;) hehe.. du har jo ikek brukt for faceliftfront sålenge du skal ha den fangeren du skal ha da men skal ikke ta den ifra deg, tok sikkert sin tid å pusse den ned
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 jo da du knabba den;) hehe.. du har jo ikek brukt for faceliftfront sålenge du skal ha den fangeren du skal ha da men skal ikke ta den ifra deg, tok sikkert sin tid å pusse den ned Hehe sendte deg en pm med typen sin helt nye facelift front Kan heller stjele den hehe
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 jo da du knabba den;) hehe.. du har jo ikek brukt for faceliftfront sålenge du skal ha den fangeren du skal ha da men skal ikke ta den ifra deg, tok sikkert sin tid å pusse den ned Og ja Tok nesten en hel dag å pusse den ned Først malinga så 1 cm med sparkel så grunning Så var endel å gjøre med den..
tmice Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Det her blir gøy å se på videre!! Lykke til
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Det her blir gøy å se på videre!!Lykke til Tusen takk
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 1 cm sparkel? hehe.. Ja det er ikke kødd engang. Men kanskje litt overdrivi men greit
Lex-Talionis Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 1 cm er ganske mye ;P Men ble sikkert bra
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 1 cm er ganske mye ;P Men ble sikkert bra Du espen.. Jeg har gått på skole selv altsa Men ja 1 cm var litt vell å overdrive menmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå