Vidigal Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Heihei. Må skifte ut sommerdekkene, og lurte i den forbindelse på hvilke dekk dere anbefaler? Dimmensjonen er 215 x 45 x 17" Ser www.dekkonline.com har greie priser på dekkene sine og lurer på å handle der Hadde vært fint med erfaringer og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Nankang NS-2 er rimelige dekk, å de er helt ok slitestyrke på, relativt lavt støynivå. Ellers kan du kjøpe f.eks Federal SS 595, litt bedre på våt føre en Nankang, men ellers ganske lik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Hadde Federal SS595 for noen år siden.Gode slitesterke dekk som tålte en støyt. Var på 4-5 banekjøringer det året, og allikevel var dekkene fullt brukbare på slutten av sesongen. Verre med Falken FK452 dekkene jeg har nå,som er utslitt etter 15000km med kjøring på vanlig vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Jeg kjører på Vredestein Ultrac sessanta dekk å er kjempe fornøyd. Ikke så ille på støy, bra på vått, og Sporing er det ingenting av. Å ikke minst, de hyler ikke på tørt som jeg har hørt enda. Så det er dekk jeg anbefaller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Jeg kjører på Vredestein Ultrac sessanta dekk å er kjempe fornøyd. Ikke så ille på støy, bra på vått, og Sporing er det ingenting av. Å ikke minst, de hyler ikke på tørt som jeg har hørt enda. Så det er dekk jeg anbefaller. Har også disse, å kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LodeRunner Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Har kjørt på Marangoni i flere år, og de er kanongode. Har nå Marangoni Mythos og de sitter som f.... Fikk vite at de har hardere gummi på dekkskuldrene, og mykere gummi i senter, og det passer jo fint for bmw'en som oftest sliter på dekkskulderen Før det hadde jeg Marangoni Zeta Linea, og de varte 3 sesonger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå