RobertN Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Har et problem da jeg skulle montere koblinga mellom girkassa og mellomaksel. Problemet er og fa de sammen da jeg na mangler 2-3cm for og entre boltene. Har provd og dra i aksel og diverse men skjer ingenting. Noen som har et tips? Er det noen mate og justere mellomaksel pa kansje? All hjelp settes pris pa da dette er det eneste jeg har igjen og gjore etter motorbytte. Haster litt da bilen helst skal brukes pa mandag.
Dirty Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 feil drivaksel. tror jeg har den lange typen kan sjekke i kveld.
RobertN Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 skal jo vaere helt likt skal det ikke det da? men ta ett mal hvis du har en da sa sjekker jeg hvor lang min er.
RobertN Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Er veldig rart det her kikka pa gsbildeler katalogen og der star det at 320 akselen skal vaere 1541mm og 325 1512mm. Dvs at 320 akselen er 2 cm lengre en 325. Med andre ord skal jo vaere omvendt av problemet mitt.
RobertN Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Ser ut som denne kan justeres litt pa en splines lengre bak, kan dette stemme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå