Hessel Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 selger orginalt panser til 3 serie sedan, kjøpte det for trodde det var likt med coupe men det stemte ikke. Eventuelt bytte coupe med sedan panser . Panseret er blålilla farge . uten rust, 2 veldig små bulker , lett å rette opp. gi bud gi meg melding om dere vet om panser til coupe til salgs; ) !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 pris på det? kan du rette bulkene om di er så lette å rette? så man vet om dem faktisk blir et problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hessel Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 tenkte 1000 kr, jeg har fått hjelp til små bulker før .. har ikke giddi å ta bulkene i og med det ikke passet,, hvis man har tatt små bulker før er det ikke noe problem.. banke dem mest mulige flate og så sparkle å pusse... =) en lakker gjør det billig svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 blir straks noen kroner for å få et da "normalt" panser. mye blir det i frakt? kunne tenke meg å bydd 500 kroner for panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hessel Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 jeg kan få tatt bilde av det å vise det ... vil ikke gi det så billig ..kjøpte det akkuratt på hoggern for 1000 så vil ikke gå så mye ned på prisen: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå