Gå til innhold

Kinderegg selges (BMW 316Touring 2003 modell (100'km) selges


eddiex
 Share

Anbefalte innlegg

Bra bil, mye for pengene, og i tillegg BMW :-)

3 ting det er vel ikke mulig det?, vel jo..

Selger en BMW 316 Touring, 2003 modell, manuell (5 gir)

gått 100.000 KM (dvs 98.xxx).

kort summaro:

* Sort

* 1 eier (kone bil og litt familie)

* fulgt alle servies

* (blir) EU godkjent om 3 dager :-)

Siden svigers jobber på BMW har bilen fått eksttra god service.

Foruten alt standard utstyr er det montert hengerfeste, sterkere fjærer bak, Akkurat byttet alle skiver og klosser foran og bak.

Pga første linje, fikk vi sketra god oppfølging pga små rust. Der vartet BMW opp med førsteklasse service og byttet alle dører, panser og bakdør, alt ble lakkert i bilens farge. Samtidig fikk vi lakert skjermene foran OG bak, så bilen er så og si ny lakkert over alt. (uten tak og fanger foran og bak).

Bilen har 4 nesten nye lett metal felger. 17" med 225 x 45 x 17) nye dekk.

(som vinter er det bmw standard felger). prislapp ca 10.000.-

Takstativ følger med (merket bmw), bmw plastmatte i bagasjerom (praktisk).

Bilen har fått et XEON ombygnings kitt, kodet inn i bilens oppsett.

(det lyser betydelig bedre en vanlige lys, og blender ikke :-)

For de som er litt mer BMW antusiast, kan jeg si at dette er den siste typen 3 serie som kommer med 1,9 L motor, 115 hester og VVT (variable ventiler). Alle nyere BMW 316 kommer med 1,6 L motor. (merket singer, haha).

Bilen går veldig bra, stille, økoniomisk, og skulle man ha behov for å kjøre forbi funker det veldig bra.. faktisk bedre en forventet.

Skulle du føle for å overta en flott bil send meg en PM, så skal du få vite mer...

Når det gjelder pris, er jeg veldig usikker på hva disse faktisk er verdt..

dvs ser på finn at det selges 2002-2004 modeller fra 140.000 og helt opp til 240.000, så det er et enormt sprik. BMW sier at disse selges for alt mellom 160-200, alt avhengi av hvor bra de er.

Tipper den er verdt ca 180', så får man heller diskutere, men den må IKKE selges, så jeg selger ikke for enhver pris. (skulle du være en pruter er det bare å bla videre, skulle du være på jakt etter en seriøs god bil, send meg en PM).

Hvorfor selge, ja, har lurt på det i en tid. har fått barn nr 2 og ser at det er på grensen med plass. Med skiboksen går det veldig bra, men etter som barna skal sikkert ha med akebrett, ski, traktor etc på tur er det rett og slett litt i minste laget med plass... men til en familie på 3,5 er det glimrende..

lurer du på noe. så send meg en PM.

PSSS. siden jeg ikke stresser med å selge har jeg ikke knipsen noen bilder enda... men det kommer. brenner du etter en slik bil så gi meg beskjed så kan vi eventuelt ordne et møte. holder till på Lørenskog.

Hilsen Edward

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...