Gå til innhold

Forslag til morsom eksos?

Sandersen
 Share

Anbefalte innlegg

Tja, litt merkelig forespørsel men jeg klasker den inn her jeg :lol:

har seg slik at har en vinterbil jeg driver og morer meg litt med, og vi har bestemt oss for og lage en artig eksos type på den. Men vi har prøvd flere kosntruksjoner uten og lyktes like bra som første gangen. Første gangen bare hamra vi en eksostupp flat på midten så det ble 2 "plystrehull" på vær side, og hamra den inn.. ble en helt sinnsvak hyle/ule lyd av det(utløste bilalarmer t.om) men vi klarte og ødelegge denne, og har ikke klart og gjennskape den.

Så da lurer jeg på om det er noen som har noe forslag? har også prøvd flaske som vi har sagd litt på, ble en sinsnvak "DRRR" lyd av det, men får ikke flaska til og sitte. Så vist det er noen som har forslag så mottar jeg de gjerne :lol: kan også legge ut tilbakemld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker en kompis av meg borra masse hull i lyddempern sin blei da en ganske kvass lyd ved pådrag, men også ganske jall på tomgang

faktisk hadde jeg en e30 m/ m20 en gang. eksosen var uten pakninger etter manifoilen. den hadde tøff lyd! uansett så har nå m20 ganske så tøff lyd fra før da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har helt sikkert sett den :)

en toyota camry 4x4 med knall oransje hjulkapsler, blå viper striper over panseret, med evo dekor på tvers av der igjen, også står det "atleast its not a volvo" i bakruta. og tatt dekkstift over dekka mudflaps. :lol:

har maaaasse planer for den. b.la kompressortuter og jalla eksos. hadde noen planer om og montere servo så vi kunne "spille" med eksosen men tenkte nei det blir for mye jobb :P

noen forslag til modifiseringer eller? lurte litt på og hive på en gigantisk japse potte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj oj :) sveise sperre?

lakk den alle regnbuens farger, evnt rosa med rosa spinners og skriv "boys just wanna heve fun" i bakruta, rosa tekstil innvendig og full styla rosa. :P

evnt det jeg skal gjøre med min etterhvert:

spray den i spraylim og hiv en dynputa overn, så voila har du fjærbil.. så er det bare og snekkre vinger og nebb på :)

evnt sand,kvister og blader, etc.

snekkre parkett på bilen :)

masse rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...