Sandersen Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Tja, litt merkelig forespørsel men jeg klasker den inn her jeg har seg slik at har en vinterbil jeg driver og morer meg litt med, og vi har bestemt oss for og lage en artig eksos type på den. Men vi har prøvd flere kosntruksjoner uten og lyktes like bra som første gangen. Første gangen bare hamra vi en eksostupp flat på midten så det ble 2 "plystrehull" på vær side, og hamra den inn.. ble en helt sinnsvak hyle/ule lyd av det(utløste bilalarmer t.om) men vi klarte og ødelegge denne, og har ikke klart og gjennskape den. Så da lurer jeg på om det er noen som har noe forslag? har også prøvd flaske som vi har sagd litt på, ble en sinsnvak "DRRR" lyd av det, men får ikke flaska til og sitte. Så vist det er noen som har forslag så mottar jeg de gjerne kan også legge ut tilbakemld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 husker en kompis av meg borra masse hull i lyddempern sin blei da en ganske kvass lyd ved pådrag, men også ganske jall på tomgang faktisk hadde jeg en e30 m/ m20 en gang. eksosen var uten pakninger etter manifoilen. den hadde tøff lyd! uansett så har nå m20 ganske så tøff lyd fra før da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 hehe kanskje prøve på noe slikt, bare vill helst ikke ta lyddempern, har masse rør som jeg kutter og hamrer inn istedenfor. gamle m20'n hadde dobbel fri eksos, det bromma godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Artig tråd! Holder på å skaffe meg bil selv, som skal herjes godt med, og da er det jo greit med litt tøff (stygg) lyd... Hehe! Ikke alt som er like kult å gjøre med BMWen lissom Hvordan vinterbil driver du på med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 du har helt sikkert sett den en toyota camry 4x4 med knall oransje hjulkapsler, blå viper striper over panseret, med evo dekor på tvers av der igjen, også står det "atleast its not a volvo" i bakruta. og tatt dekkstift over dekka mudflaps. har maaaasse planer for den. b.la kompressortuter og jalla eksos. hadde noen planer om og montere servo så vi kunne "spille" med eksosen men tenkte nei det blir for mye jobb noen forslag til modifiseringer eller? lurte litt på og hive på en gigantisk japse potte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Ja, nei har ikke tenkt så mye enda jeg Hehe. Har fortsatt ikke fått bilen enda heller.. Blir vel i løpet av denne mnd. En Mercedes 190. Kan være en morsom bil på vinteren det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 oj oj sveise sperre? lakk den alle regnbuens farger, evnt rosa med rosa spinners og skriv "boys just wanna heve fun" i bakruta, rosa tekstil innvendig og full styla rosa. evnt det jeg skal gjøre med min etterhvert: spray den i spraylim og hiv en dynputa overn, så voila har du fjærbil.. så er det bare og snekkre vinger og nebb på evnt sand,kvister og blader, etc. snekkre parkett på bilen masse rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Hahhaa, ja genialt ! Må finne på noe sånt noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå