Gå til innhold

Alarm med nedsatt funksjon?


Torminator
 Share

Anbefalte innlegg

Har fjernstyrt sentrallås med original BMW-alarm, men den røde lampa i midtkonsollen har jeg aldri sett blinke noen gang, og alarmen reagerer ikke på at jeg tar i døra når den er på.

Vet at "tilt-alarmen" virker...

I tillegg blinker dioden i BMW-cd-spilleren konstant.

Skal ikke alarmen gå av når jeg tar i dørene med låst bil?

Skal ikke den lampa i midtkonsollen blinke når alarmen aktiveres og deaktiveres, eventuellt når den er aktivert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig sitter sentral boksen under dashbordet under til venstre for rattet ditt. Er i hvertfall det på min e34.

Det du også kan gjøre er å åpne panseret og se etter en slags høytaller som ligner på en trekanta boks. Oppå denne boksen vil det stå "Defa" med en knapp A og B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det er alarm på den da det står som originalmontert utstyr.

Dessuten hyler alarmen hvis du tipper litt på bilen når den er låst. (Det kan være nok at en ferje krenger litt).

Dessuten står det et merke med BMW-alarm øverst på førersiden av frontruta. Har også den røde lampa som skal indikere en del med alarmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låste bilen med fjernkontrollen i dag, og lot vinduet åpent. Dro i spaken som løser ut panseret, og da gikk alarmen. =)

Så da går jeg utifra at BMW-alarmen min ikke skal utløses når man prøver å åpne dørene med dørhåndtakene når bilen er låst. Slik som DEFA-alarmen på broder'n sin bil går av. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...