Kriss11 Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Er det noen som kan si meg hvordan jeg får ett bilde jeg skal laste opp på profilen mindre enn 12kb ? Jeg går på : Last opp en Avatar fra din pc. Så laster jeg opp bilde så kommer det at bilde må være mindre enn 12 kb=)
lloydsb Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Er det noen som kan si meg hvordan jeg får ett bilde jeg skal laste opp på profilen mindre enn 12kb ?Jeg går på : Last opp en Avatar fra din pc. Så laster jeg opp bilde så kommer det at bilde må være mindre enn 12 kb=) du må skalere bilde ned.. dvs lage bilde mindre og riktig størrelse..
lloydsb Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 åja. hvem program bruker du? jeg har bare brukt paint, men funker dårlig engentlig men send bilde til meg eller legg det ut her så kan jeg fikse det får deg
850i Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Kan jeg å?? Har brukt paint før (tror jeg), men får det f.. ikke til nå....
anders87 Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Du går inn på paint, så trykker du på Bilde øverst, så strekk/forskyv.. Der kan du forandre på størrelsen med og skrive mindre prosent.. For og sjekke om bildet er lite nok, trykk på Bilde, så attributter.. Der skal bredda være 120 eller under, og høyden 90 eller under.. Da er bildet også som regel under 12kb. Er da sånn jeg har gjort det med avatar bildet mitt:)
Torek Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Oooohh..hva man lærer på dette forumet æltsiii.
Torek Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Da har jeg også fiksa på bildet mitt. Du sitter jammen inne med mye kunnskaper du Anders!
anders87 Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Bedre og være litt stille, og glimte til innimellom, enn og skrive svada overalt Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå