LarsGøran Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 Er ikke noen som tilfeldigvis har en til overs eller vet om den kan lastes ned? Helst på norsk/svensk..
Mr.Silver Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 Denne koster vel kon to tre hundre kroner på GS. Vet ikke om de har norsk til E61, men de hadde iallefall ikke det til E91, var dansk om var det nærmeste.
LarsGøran Posted September 9, 2008 Author Posted September 9, 2008 Takk for det du! Da skal jeg høre der!
Zenon_78 Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 Er ikke noen som tilfeldigvis har en til overs eller vet om den kan lastes ned? Helst på norsk/svensk.. Hei! Jeg kjøpte også via GS Bildeler, men engelsk kan lastes ned gratis på nettet, eller jeg kan maile den til deg.
Hulders Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 Jeg har original instruksjonsbok på bil kjøpt i norge på svensk, så det er nok dette språket som er nermest.
Zenon_78 Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 Jeg har original instruksjonsbok på bil kjøpt i norge på svensk, så det er nok dette språket som er nermest. Eller dansk som min er på
Recommended Posts