semmern Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Er på utkikk etter en ny M30B35 til min 1990 535i, da toppen på min er gåen, samt at den lekker olje på to steder og kamakselen har sett bedre dager..så da tenkte jeg det er like greit å bytte ut hele steinknusern med en som har gått litt mindre og er i *litt* bedre stand! Min har gått 281000, og man begynner å merke det. Noen som har et bra eksemplar av en slik motor til salgs? Er noe kast i bakre del av drivakselen på bilen min også, noen som har slike deler liggende? Trenger også nye rør fra bensintanken og fremover, og eksosen har noen hull, så nytt eksosanlegg fra grenrør og bakover hadde ikke vært helt feil heller..
semmern Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Fikk byttet toppakning i februar, men han som byttet den sa de måtte høvle av så mye gods at det så vidt gikk an å bruke den igjen..og nå bruker bilen kjølevæske, og det ryker hvit røyk igjen, akkurat som det gjorde før jeg fikk byttet pakningen da..så jeg tror toppen er gåen. Og så er det oljelekkasjene da.
Morty999 Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 ok. hvor hvit det kun hadde vært kam osv som hadde vært slitent så hade jeg vært intr i den gamle..
karlo Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Jeg har en M30B35 som skal selges, men den står fremdeles i bilen. Skal byttes ut med en S38B35, men den er ikke helt ferdigbygd ennå. Men du kan jo si ifra om dette er av interesse.
Margarus Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 jeg har en m30b28 topp med rund fordeler fremme vist den kan være av interesse ? selges billig. den er helt komplett med innsug og elektronikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå