Wolfeh Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Som overskriften sier, trenger disse. Hvis det er noen selfvfølgelig, må inn til eu kontroll snart og vil være på den sikre siden =)
2mMy Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 vurdert å sende mail til produsent? har jeg gjort med mine felger engang i tiden hvertfall! fikk tilbake 2 pdf dokumenter som inneholdt Tüv papirene! =)
Wolfeh Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 Hmm, leita litt rundt på hjemmsiden deres. Men jeg finner ikke felgene :S
carlhaakon Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 felga er ikke i produksjon lenger, så er ikke så lett og finne dem lenger. har selv samme felga men ikke noe papirer på dem desverre
Wolfeh Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Ouch, det jeg fryktet. Håper han mannen på kontrollen ikke er grinete =O Har søkt på google finner ingen ting.
Christian_ Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Send en mail til en av dem som har med salg-kundeservice av dekk/felg. http://hafnor.no/index_kontakt-oss.htm
-Anders- Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Du skal ikke trenge Tuv papirer på dem så lenge du har de på E34/E39. Er jo originalt innpress.
Ingebrigtsen Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 du send meg e-postadr din så kan jeg sende deg TUV på rondellfelger med samme dim, så lenge dim stemmer så er det sikkert ikke noe prob for det var eneste de sjekket da jeg fikk godkjent mine felger i vognkortet
bård Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Du trenger ikke tuv papirer på det, hjelper ikke med tuv papirer dersom bilen f.eks er senket for mye, da får du ikke godkjent de uansett hvis de f.eks går i buen foran ved fullt rattutslag. Kravet de stiller er at ikke rulleomkretsen er endret mer enn 5% og moderat sporviddeøkning (husker ikke hvor mye endring) Er jo bare å bestille time så finner du det fort ut. Lykke til:)
Ingebrigtsen Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 sorry jeg har vært treg med å sende deg papirene på rondell felgene.. de ligger lagret på en annen pc, men lover deg å gjøre det i løpet av helga
Wolfeh Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Vel jeg vet at e34 har blitt godkjent for opp mot 19" og 265 sporvidde. Men jeg mener da at man må ha med en form for tuv godkjenning. De felgene som stod på bilen da jeg fikk den var 15" 195
Ingebrigtsen Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Ja du må ha dem skrevet inn i vognkortet og da må du ha tuv papirer for å få gjort det.. Jeg fikk mangellapp da jeg ble stoppet i teknisk kontroll pga at jeg ikke hadde skrevet det inn i vognkortet
Wolfeh Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 hehe, er du sikker på at det går med tuv papirer for andre felger? Eller vet dem ikke at det er samme felgene? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå